Strategia Narzędziowni
- 2019
Chętnie oddamy odpowiedzialność komuś kto się zgłosi i będzie miał pomysł :)
- 2018
Postawmy na lokalność - po prostu działajmy, a potem będziemy myśleć o strategii.
- 2016/2017 - strategia
Brand Promise
Jesteśmy aktywnymi, praktykującymi trenerami, coachami, konsultantami. Spełniamy różne role. Dbamy o rozwój swój i innych.
Jakość i merytoryka - wierzymy, że nauka rozwojowca zaczyna się tam, gdzie kończy się informacja zwrotna od kolegów z branży i otoczenia. Informacja zwrotna jest też fundamentem, bo świadczy najlepiej o efektach, rezultatach naszej pracy i działań. Dbamy o jakość, dlatego potrzebujemy informację zwrotną od środowiska.
Miejsce i przestrzeń zrzeszające osoby pracujące z innymi.
Miejsce łączące i networking do spotkań i wspólnego planowania pracy - kooperacja i wspólna praca.
Wymiana narzędzi i ćwiczeń.
Ludzie pracującymi z innymi ludźmi.
Cel 0.Reaktywacja
Ważne jest, aby wrócić do aktywnego integrowania ludzi, do robienia mniejszych spotkań i raz do roku Dużej eNki. Liczy się systematyczność.
Edukator - klienci: jaką wartością są warsztatowe formy pracy? Jak dopasować jakość?
Wsparcie - rozwojowców: sygnalizowanie standardów, zalet różnych podejść i rozwiązań, szukanie rozwiązań praktycznych i efektywnych
Co dajemy od siebie?
-
-
- informacja zwrotna dla rozwojowca,
- konsultacje jako szersza perspektywa: doświadczenie, nowe podejście, świadomość,
- dobrze przygotowana przestrzeń i miejsce.
-
Jakie są miary sukcesu?
-
-
- osoby zaangażowane - uczestnicy i organizatorzy,
- klienci - wiedzą, co robimy i po co jesteśmy oraz są świadomi kompetencji członków Narzędziowni,
- ilość odbytych spotkań w roku: 1 wydarzenie Narzędziownia Duża oraz 3 wydarzenia Narzędziownia Lokalna
-
Co dzieje się na rynku?
-
-
- rozwojowcy mający doświadczenie: trener, coach, mentor, edukator,
- występujące potrzeby: rozwój, spotkania, współpraca,
- klienci docelowi usług rozwojowców: HR, uczelnie, zarządy.
-
- 2010
-