Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Strategie Narzędziowni

Strategia Narzędziowni

  • 2019

Chętnie oddamy odpowiedzialność komuś kto się zgłosi i będzie miał pomysł :)

  • 2018

Postawmy na lokalność - po prostu działajmy, a potem będziemy myśleć o strategii.

  • 2016/2017 - strategia

Brand Promise

Jesteśmy aktywnymi, praktykującymi trenerami, coachami, konsultantami. Spełniamy różne role. Dbamy o rozwój swój i innych.

Jakość i merytoryka - wierzymy, że nauka rozwojowca zaczyna się tam, gdzie kończy się informacja zwrotna od kolegów z branży i otoczenia. Informacja zwrotna jest też fundamentem, bo świadczy najlepiej o efektach, rezultatach naszej pracy i działań. Dbamy o jakość, dlatego potrzebujemy informację zwrotną od środowiska.

Miejsce i przestrzeń zrzeszające osoby pracujące z innymi.

Miejsce łączące i networking do spotkań i wspólnego planowania pracy - kooperacja i wspólna praca.

Wymiana narzędzi i ćwiczeń.

Ludzie pracującymi z innymi ludźmi.

Cel 0.Reaktywacja

Ważne jest, aby wrócić do aktywnego integrowania ludzi, do robienia mniejszych spotkań i raz do roku Dużej eNki. Liczy się systematyczność.

Edukator - klienci: jaką wartością są warsztatowe formy pracy? Jak dopasować jakość?

Wsparcie - rozwojowców: sygnalizowanie standardów, zalet różnych podejść i rozwiązań, szukanie rozwiązań praktycznych i efektywnych

Co dajemy od siebie?

      • informacja zwrotna dla rozwojowca,
      • konsultacje jako szersza perspektywa: doświadczenie, nowe podejście, świadomość,
      • dobrze przygotowana przestrzeń i miejsce.

Jakie są miary sukcesu?

      • osoby zaangażowane - uczestnicy i organizatorzy,
      • klienci - wiedzą, co robimy i po co jesteśmy oraz są świadomi kompetencji członków Narzędziowni,
      • ilość odbytych spotkań w roku: 1 wydarzenie Narzędziownia Duża oraz 3 wydarzenia Narzędziownia Lokalna

Co dzieje się na rynku?

      • rozwojowcy mający doświadczenie: trener, coach, mentor, edukator,
      • występujące potrzeby: rozwój, spotkania, współpraca,
      • klienci docelowi usług rozwojowców: HR, uczelnie, zarządy.
      • 2010

Zdjęcia flipów i rozpiska kto co